Thursday, August 20, 2009

~~~no words can describe~~~


yuhuuu...kejap je da khamis.. mlm ni kat umh mak mertua ade wat kenduri doa selamat.. balik ni mandi2 tros g sane..pg td aku wat bekpes kuey teaw..hikhik..bangun awl.. bole la buat..
pg td malas yg teramat sgt nk wat kje... malas + ngntok + letih... saje je la godek2 file dlm pc ni.. tup2 nmpk la beberapa (ayat skemak) gambar yg membuat kan air mata ku menitis 

----nikah----

----love----

----mase nk potong cake----

----hubby house----





----K.A.M.I----




gambar yang penuh memberi erti dalam hidupku.. hampir setahun semuanye berlalu..terlalu bnyk kejadian yang terjadi dlm idupku selama setahun yang lepas.. setahun yang lepas jugak la aku berkenalan dgn dak2 sel7..sekejap je dh nk setahun..huhu...sonok join dak2 sel7..owez make me happy..
ape2 pun, aku dh ade life baru...new life with my hubby...now everything is changed..aku skg dh kene pikul tanggungjawab sbg seorang isteri.. kene siapkan semua utk si suami.. "ape yg penting..kerjasama...":D/:D/:D/ 
macam mane mak aku buat keje utk abah aku, mcm tuh la aku kene buat.. patut la dia asyik bising aje suh aku masak la..kemas la.. itu la.. ini la.. huh!! sgt penat ,menjadi seorang yg bergelar isteri @ ibu
To my lovely hubby... please give me some time to show my lov to u..it doesnt meaning im not loving u.. its hard to give fully to u.. i hope u understand..time will change everything..believe in me..hope we will be hepi together FOREVER n till END..frenz, please pray 4 my happiness..amin...
enjoy my wedding video... http://tkstudio.tv/?p=9


0 comments: